АІГУ спільно з ANTRIM організовують вебінар "Як створити SEO-оптимізований контент для веб-сайту"

Цей вебінар є третьою сесією туристичного журналу - ANTRIM Tourism Intelligence Journal.

Кілька тем, які будуть розглянуті:

— Роль ключових слів у ефективній стратегії вмісту веб-сайту

— Як SEO оптимізувати поточний вміст веб-сайту та сторінки?

— Найкращі методи створення нового контенту, зручного для SEO

— Вести блог чи ні?

➡️Хто буде спікером?

Одрі Скотт (Audrey Scott) — стратег із туризму та маркетингу з широким досвідом цифрового маркетингу та розробки турпродуктів. Як співзасновник Uncornered Market, вона понад 10 років працювала з туристичними компаніями та громадськими організаціями. Робота Одрі як радника, письменниці та оратора дозволила їй побувати на всіх континентах та відвідати понад 100 країн. Одрі вважається експерткою з питань сталого туризму та маркетингу, виступаючи на міжнародних конференціях, включаючи ITB Berlin, WTM, WTTC, UNWTO, ATWS та TEDx.

Для того, щоб взяти участь, пройдіть, будь ласка, реєстрацію за посиланням ➡️ https://forms.gle/KMrt6sQUbhAPZVzC8

РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ’ЯЗКОВА!

➡️ Коли? 10 лютого, 10:00.

➡️ Місце проведення: ZOOM-платформа.

Посилання на захід у Фейсбук ➡️ https://fb.me/e/2q98rWu7c

На вебінарі буде забезпечений синхронний переклад з англійської на українську.

Як приємним бонусом участі, за бажанням, Ви можете отримати консультацію від спікерки щодо SEO вашого сайту. Це відбудеться через тиждень після заходу.

Захід організований Національною асоціацією в’їзного та внутрішнього туризму Молдови (ANTRIM) разом з Асоціацією Індустрії Гостинності України (АІГУ) за підтримки проєкту USAID EDGE Buy-in Moldova Competitiveness Transition Activity.

* УСІ УЧАСНИКИ, ЯКІ ЗАПОВНИЛИ ЦЮ ФОРМУ, НАДАЮТЬ ЗГОДУ НА ОБРОБКУ ЇХ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ (дані заповнюються нижче), а також НА ЗАПИС ZOOM-СЕСІЇ та ФОТО, які згодом будуть розповсюджуватися в соціальних мережах.

➡️ Коротко про минулу сесію №2 (1 частина)

У минулому журналі, ми розглянули роль, яку відіграє SEO в цифровому маркетингу, SEO на сторінці та важливість ключових слів. Якщо ви пропустили цей журнал або хочете оновити свої знання, обов’язково перегляньте презентацію, яку ви отримали на свою електронну пошту через інформаційний бюлетень. Якщо ви виконали домашнє завдання з останнього журналу — дивіться слайд №25 — будь ласка, повідомте нам, що нового ви дізналися про свій веб-сайт під час цього SEO-аудиту та зміни, які ви внесли.

Якщо ви пропустили цю сесію, ви можете переглянути її запис, перейшовши за цим посиланням: https://us06web.zoom.us/rec/share/KEBIgEpS4UEDSrGbohMHVY299CBYfuAdqNaJo_iO—fa5UXjzveVpXMzt_DLVSSP

Пароль для доступу — @V.$Js$6

*Довідково.

Цей вебінар є третьою сесією туристичного журналу — ANTRIM Tourism Intelligence Journal. Метою журналів є дослідження ринку та провідних туристичних тенденцій з подальшим використанням отриманих даних у прийнятті рішень щодо туристичних продуктів та послуг. Кожен такий туристичний журнал складається з навчального вебінару (сесії) та письмового інформаційного бюлетеня.

Нагадаємо, що у 2020 АІГУ та АНТРІМ домовилися про співпрацю та на початку 2021 року підписали Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю, який передбачає партнерство у розвитку двостороннього туристичного потоку між Молдовою та Україною. Протягом 2021 року спільно було проведено ряд тренінгів та вебінарів, а також організовано презентацію турпродуктів в Києві та Кишиневі.