АІГУ відкриє Україну канадським туристам

АІГУ відкриє Україну канадським туристам

Із 6 червня 2018 року авіакомпанія «МАУ» запускає прямі авіарейси з Києва в Торонто. Це буде перший регулярний прямий безпересадковий рейс з України до Канади. Далекомагістральні літаки Boeing 767 літатимуть за ним три рази на тиждень. Авіаквитки в обидва боки коштуватимуть від 12 тисяч гривень. Зручний прямий авіарейс робить простішими та доступнішими подорожі громадян Канади до України та фактично відкриває для канадців український туристичний ринок.

Нині до України з Канади щорічно приїжджає не більше 20 тисяч туристів. І це при тому, що в Канаді найбільша у світі українська діаспора, яка нараховує понад 1 мільйон 400 тисяч осіб.

Асоціація індустрії гостинності України за ініціативи народного депутата України, голови підкомітету з питань розвитку туризму Анни Романової розпочала реалізацію масштабного проекту для збільшення потоків канадських туристів до України. Ключовим завданням проекту є створення цікавого українського туристичного продукту для потенційних туристів із Канади – насамперед тих, які мають українське коріння. А головною метою задекларовано збільшення кількості канадських туристів до України вдвічі протягом року.

Підґрунтя для цього створить робочий візит до Канади української делегації туроператорів – членів АІГУ, який буде здійснено одним із перших авіарейсів Київ – Торонто.

«Ми вирішили прив’язати наш проект до цієї дати і відправитися в Канаду для того, щоб презентувати український туристичний продукт в декількох містах. До цього часу ми повинні розробити єдину концепцію презентацій і підготувати туристичний продукт (підготувати відеоматеріали, залучити українських зірок і представників влади до цього проекту і так далі)», – сказав під час першої робочої зустрічі «Розвиток в’їзного туризму з Канади» 19 січня голова Асоціації індустрії гостинності Олександр Лієв.

У свою чергу Ганна Романова підкреслила, що Канада зацікавлена в розвитку співпраці з Україною в сфері туризму, проте досі Україна так і не сформувала турпродукт, який канадські туроператори могли б пропонувати своїм клієнтам.

«У Канаді проживає 1,4 мільйона представників української діаспори, при цьому переважна більшість з них ніколи не бували на батьківщині предків. Вони – українці і вони зацікавлені в появі цікавого туристичного продукту. Ми будемо обговорювати під час засідань робочої групи концепцію туристичного продукту, але, швидше за все, їм будуть цікаві тури національно-патріотичного спрямування», – зазначила Романова. Згідно з попереднім планом, українська делегація відвідає міста Торонто, Монреаль та Едмонтон. Під час візиту учасники делегації презентують український туристичний продукт канадським туроператорам, туристичним асоціаціям та діаспорським об’єднанням.

Під час другої зустрічі робочої групи 31 січня відбувся скайп-зв’язок із Надзвичайним і Повноважним Послом України в Канаді Андрієм Шевченко та представником одного з канадських туроператорів Вінсентом Рісом.

Зокрема, посол Андрій Шевченко відзначив вірність вибору міст для презентації українського турпродукту, адже найбільша концентрація української діаспори є саме в західних регіонах Канади. Саме тому в Едмонтоні у вересні цього року планується відкриття Генерального консульства України.

За словами посла, діаспору можна умовно поділити «стару» (сім’ї, які виїхали давно) та «нову». Для представників «старої» діаспори, яких цікавть «сентиментальний туризм», він порекомендував зконцентрувати увагу на розробленні турів західними регіонами України, звідки походить більшість діаспорян, додати до них патріотичного складника та зробити акцент на українській кухні.

Також Андрій Шевченко звернув увагу, що з 6 по 8 квітня 2018 року у місті Торонто відбудеться міжнародна виставка туризму та гастрономії Eco Traveller: World of Taste, учасники якої можуть розповісти канадському туристу не лише про туристичні маршрути та видатні місця своєї країни, а й познайомити з особливостями місцевої кухні як невід’ємного складника подорожування.

Своєю чергою, представник канадського турбізнесу Вінсент Ріс, який також має українське коріння, висловив свої рекомендації щодо змістовного наповнення промоційних матеріалів про Україну, які мають підготувати українські туроператори. Він став першим учасником анкетування з метою вивчення загального уявлення канадців про туристичну Україну. Зараз АІГУ пропонує заповнити цю бліц-анкету всім, хто хоче допомогти зробити Україну привабливою для громадян Канади.

Нині триває розроблення та формування туристичного продукту (маршрут, об’єкти, логістика, проживання, зустрічі тощо) під гаслом «Відкрий для себе землю предків». Турпродукт тривалістю 10-14 днів буде зорієнтований переважно на представників «старої» діаспори, знайомитиме з українською культурою від давніх традицій до сучасності, включатиме відвідання об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО та гастрономічні принади. Також планується виготовлення презентаційного промофільму про туристичний потенціал України, в якому фігуруватимуть постаті визначних українців минулого та сучасності.

Ініціатори проекту переконані, що його реалізація не лише збільшить туристичний потік із Канади мінімум удвічі, а й відкриє нові можливості для його подальшого зростання.

Фото надав Артем Козачок