Якщо ми звернемося до інструментів, які рекомендовані для використання в індустрії туризму, то одним з таких інструментів є пошукова оптимізація (SEO). SEO надає можливість професіоналам туристичного бізнесу значно збільшити кількість відвідувань вебсайту потенційними клієнтами, які знаходяться в пошуках компанії, продукту або сервісу, за допомогою пошукових систем (таких як Google).
Більш того, ці пошукові системи дуже гнучкі та змінюють методи своєї роботи. Як приклад, туристична компанія не бере до уваги, що пошукові системи мають можливість змінювати свою стратегію, і, наприклад, в якийсь момент компанія вирішує, що, коли потенційний клієнт проводить пошук, то вебсайти з великою кількістю зображень отримають краще позиціювання, у цьому випадку відсутність гнучкої відповіді компаній позбавляє бізнес збільшення доходів.
Вебінар відбудеться 02 грудня о 10:00.
Ви дізнаєтеся про сучасні методи SEO в туристичному бізнесі, про SEO на сторінці та поза сторінкою, основи стратегії ключових слів, як використовувати інструменти SEO (безплатні інструменти!) та яких методів у SEO слід уникати.
Хто буде спікером?
Одрі Скотт (Audrey Scott) — стратег із туризму та маркетингу з широким досвідом цифрового маркетингу та розробки турпродуктів. Як співзасновник Uncornered Market, вона понад 10 років працювала з туристичними компаніями та громадськими організаціями. Робота Одрі як радника, письменниці та оратора дозволила їй побувати на всіх континентах та відвідати понад 100 країн. Одрі вважається експерткою з питань сталого туризму та маркетингу, виступаючи на міжнародних конференціях, включаючи ITB Berlin, WTM, WTTC, UNWTO, ATWS та TEDx.
Для того, щоб взяти участь, пройдіть, будь ласка, реєстрацію за посиланням ➡️ https://forms.gle/Ec42k6GtefA4EHmr7
РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ’ЯЗКОВА!
Місце проведення: ZOOM-платформа.
Посилання на захід у Фейсбук ➡️ https://fb.me/e/2becIyHsq
На вебінарі буде забезпечений синхронний переклад з англійської на українську.
Захід організований Національною асоціацією в’їзного та внутрішнього туризму Молдови (ANTRIM) разом з Асоціацією Індустрії Гостинності України за підтримки проєкту USAID EDGE Buy-in Moldova Competitiveness Transition Activity.
Довідково.
Цей вебінар є другою сесією туристичного журналу — ANTRIM Tourism Intelligence Journal. Метою журналів є дослідження ринку та провідних туристичних тенденцій з подальшим використанням отриманих даних у прийнятті рішень щодо туристичних продуктів та послуг. Кожен такий туристичний журнал складається з навчального вебінару (сесії) та письмового інформаційного бюлетеня. Нагадаємо, що 04 листопада 2021 року Асоціація Індустрії Гостинності України спільно з Національною асоціацією в’їзного та внутрішнього туризму Молдови (ANTRIM) вже провели першу сесію в рамках першого туристичного журналу на тему «Застосування тенденцій маркетингу та цифровізації у турбізнесі: Основні інструменти, які туристи використовують для обрання та бронювання подорожей; та як зробити ваші онлайн-платформи помітними для успішних продажів».
Якщо Ви пропустили першу сесію, то можете переглянути запис трансляції за посиланням: https://bit.ly/3nVrj0t
Для входу потрібно вказати цей пароль w5=dAnnV
Нагадаємо, що у 2020 АІГУ та АНТРІМ домовилися про співпрацю та на початку 2021 року підписали Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю, який передбачає партнерство у розвитку двостороннього туристичного потоку між Молдовою та Україною. Протягом 2021 року спільно було проведено ряд тренінгів та вебінарів, а також організовано презентацію турпродуктів в Києві та Кишиневі.
Дякую за увагу та до зустрічі на вебінарі!
Якщо будуть питання, звертайтеся, будь ласка, за цим номером телефону +380673290813
Розвиваймо туризм в Україні разом з нами! Покращимо якість туристичних послуг та поширимо інформацію про туристичний потенціал України.
Розроблено студією -RGSsoft —