Напередодні на платформі Zoom відбулася онлайн-презентація проєкту за участю амбасадорів проєкту, а також представників індустрії гостинності регіону.
За словами головного експерту проєкту, виконавчого директора Асоціації індустрії гостинності України Анни Романової, сфера культурного туризму Приазов’я має величезний потенціал, однак він до кінця не розкритий. Крім того, тема розвитку культурного туризму в регіоні не досліджена взагалі – відсутні професійні аналітико-дослідні звіти і наукові статті у відкритих джерелах і наукометричних базах, що не дає можливості грамотно залучати нові туристичні потоки.
«Ми зіткнулися з проблемою відсутності інформації та статистики, пов’язаної з культурним туризмом. Ми не знаємо, скільки людей приїжджає з метою культурного туризму в Приазов’є, не знаємо, звідки туристи дізнаються, про культурну спадщину Приазов’я, що їх приваблює. Тому ми ще взимку подали заявку в Український культурний фонд на реалізацію проєкту «Культурний туризм Приазов’я: стан, виклики, стратегії», – пояснила Анна Романова.
Проєкт «Культурний туризм Приазов’я: стан, виклики, стратегії» високо оцінили експерти Українського культурного фонду – він набрав найвищий бал у своїй категорії.
Головною метою проєкту є дослідження сучасного стану, викликів, перспектив культурного туризму в регіоні, а також вдосконалення інструментів просування та вироблення ефективних стратегій сталого розвитку культурного туризму в Приазов’ї.
«У нас є три основні завдання. По-перше, ми створимо методологію дослідження культурного туризму. За час проєкту ми створимо методологію, яка дозволить громадам, регіонам розуміти стан сфери культурного туризму і бачити можливості для його розвитку. По-друге, ми застосуємо цю методологію для дослідження Приазов’я і дамо свою оцінку цьому виду туризму в регіоні. Третє завдання – розробка рекомендацій щодо розвитку цього напрямку. Рекомендації будуть призначатися державі, місцевим органам влади та самоврядування і бізнес-спільноти регіону», – зазначив керівник проєкту, голова АІГУ Олександр Лієв.
За результатами проєкту буде складено методичні брошури, які отримають представники індустрії гостинності регіону.
Перша презентація результатів проєкту відбудеться наприкінці вересня в Бердянську.
В цей час в рамках проєкту проводиться соціальне опитування, в якому можна взяти участь. Посилання на анкету: https://docs.google.com/forms/d/1bhh5caohRc6Rl1SoCgYYDf-1XXy_T1dv6_ggO3Yo0Y8/viewform?edit_requested=true&fbclid=IwAR0N9wi4m5BlLKyAS5oWq0AtOhysQjKqa-QGywqC0WbHfysmwWv7EjGn1uk
Посилання на сторінку проєкту у Фейсбук: https://www.facebook.com/project.spilka