АІГУ спільно з АНТРІМ проведуть вебінар для представників турбізнесу з країн Східної Європи

Захід присвячений темі застосування сучасних тенденцій маркетингу та цифровізації у турбізнесі.

4 листопада о 10:00 відбудеться перший інформативний журнал на тему «Застосування тенденцій маркетингу та цифровізації у турбізнесі: Основні інструменти, які туристи використовують для обрання та бронювання подорожей; та як зробити ваші онлайн-платформи помітними для успішних продажів».

Чому ця тема актуальна? 

В умовах невизначеності статистичні дані, що використовуються в дослідженні ринку, розробці туристичних продуктів, PR і маркетинговій стратегії, дозволяють туристичним операторам приймати раціональні рішення, знаючи, що вони ґрунтуються на даних і фактах, а не лише на припущеннях. Це призводить до кращого планування завдяки аналізу даних і застосуванню відповідних висновків практичним шляхом, за допомогою сучасних інструментів і практик.

В цей час, через те, що 2020 та 2021 роки були зафіксовані поза звичайними показниками ефективності, туроператори повинні бути особливо уважними, відстежувати настрої щодо подорожей та поведінку мандрівників. Це означає передбачити еволюцію туристичного ринку, соціальний портрет мандрівників і те, як вони бронюють поїздки. Спосіб інтерпретації даних, статистичних даних та запитів споживачів необхідно враховувати в маркетингових акціях, які наразі відбуваються переважно онлайн.

Хто буде спікером?

Одрі Скотт (Audrey Scott) — стратег із туризму та маркетингу з широким досвідом цифрового маркетингу та розробки продуктів. Як співзасновник Uncornered Market, вона понад 10 років працювала з туристичними компаніями та неурядовими організаціями. Робота Одрі як радника, письменниці та оратора дозволила їй побувати на всіх континентах та відвідати понад 100 країн. Одрі вважається експерткою з питань сталого туризму та маркетингу, виступаючи на міжнародних конференціях, включаючи ITB Berlin, WTM, WTTC, UNWTO, ATWS та TEDx.

Захід організований Національною асоціацією в’їзного та внутрішнього туризму Молдови (ANTRIM) разом з Асоціацією Індустрії Гостинності України за підтримки програми USAID EDGE Buy-in Moldova Competitiveness Transition Activity.

Для того, щоб взяти участь, пройдіть, будь ласка, реєстрацію за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1l4NLyhTZ5r8lQuky0WUFVQktheipEo0dz-GXjRSemnE/viewform?edit_requested=true

Реєстрація обов’язкова!

Місце проведення: ZOOM-платформа.

Посилання на захід у Фейсбук: https://fb.me/e/1Zvhi2uzG

Мова заходу: англійська.

Нагадаємо, що у 2020 АІГУ та АНТРІМ домовилися про співпрацю та на початку 2021 року підписали Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю, який передбачає партнерство у розвитку двостороннього туристичного потоку між Молдовою та Україною. Протягом 2021 року спільно було проведено ряд тренінгів та вебінарів, а також організовано презентацію турпродуктів в Києві та Кишиневі. Надалі, АІГУ та АНТРІМ планують провести вебінари на такі теми: «Посібник для початківців із пошукової оптимізації (SEO)» та «Як знайти потенційних клієнтів цільового ринку (наприклад, туроператорів, туристичні агентства тощо) і як провести пряму маркетингову кампанію, як представити, розвивати відносини».

Наступні вебінари будуть проходити українською мовою. Реєстрація почнеться незабаром. Слідкуйте за оновленнями на Фейсбук сторінці та сайті Асоціації Гостинності!