Туристичний бренд і айдентику розроблять для Приазов’я

Команда дизайнерів планує влаштувати повне перезавантаження туристичному іміджу Приазов’я.

Роботу зі створення айдентики і туристичного бренду Приазов’я запустило креативне бюро Dmytro Bulanov Creative Büro. Як розповів керівник креативного бюро та член правління Асоціації Гостинності Дмитро Буланов, під час першого туристичного форуму Приазов’я айдентику планують завершити до весни.

Нагадаємо, що Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя, Генічеськ, Черкаської області, а також розробляв туристичну айдентику для просування України на світовому туристичному ринку.

«Наша мета – показати Азов не тільки як морський відпочинок, а й певний «вхід», «ворота» Приазов’я, щоб формувати у людей нове бачення цього регіону, щоб туристи захотіли сюди приїхати, побачити край, зробити фото, зарядитися його енергією», – сказав Дмитро Буланов.

За словами Буланова, створення візуального стилю Приазов’я – лише мала частина роботи в просуванні регіону на туристичному ринку. Важливо, щоб місцеві турактиви створювали цікаві локації та продукти, які допоможуть Приазов’ю створити новий привабливий образ.