В Маріуполі 7 квітня презентували нову туристичну айдентику Приазов‘я!

Брендбук та його концепцію розробили фахівці Асоціації Індустрії Гостинності України.

Протягом трьох місяців член правління Асоціації Dmytro Bulanov, виконавча директорка Асоціації Анна Романова та голова правління Олександр Лієв разом із командою фахівців та дизайнерів проводили дослідження та розробляли візуальну ідентичність Приазов‘я.

Презентація відбулася в туристичному просторі «Вежа» (який, до речі, теж є членом асоціації), за участю експертів туризму та місцевих ЗМІ.

Презентація транслювалася онлайн. Запис можна передивитися за посиланням https://bit.ly/2RfhNHU

Вже 8 квітня наша команда презентуватиме айдентику Приазов‘я для туристичного активу міста-курорта Бердянська.

Нова айдентика Приазов‘я розроблена завдяки зусиллям та підтримці проєкта USAID ERA, який послідовно розвиває туризм на Приазов‘ї.

Вдячні за послідовність та кропітку роботу керівнику сектору туризму USAID ERA Олександру Файніну.
#колоритне #Приазов‘я