Експерти Асоціації Гостинності долучилися до створення нової айдентики Приазов’я

Було проведено аналітичне дослідження; 7 фокус-груп; консультації з майже 100 місцевими стейкхолдерами.

Команда Zruchno Travel та експерти Асоціації Гостинності на замовлення USAID ERA провели роботу зі створення туристичної айдентики Приазов‘я.
Це був великий комплекс робіт, який складався з:
🔸 Аналітичного дослідження;
🔸 Проведення 7 фокус-груп;
🔸 Консультацій з майже 100 місцевими стейкхолдерами;
🔸 Розробки 3 концептів;
🔸 Доопрацювання обраного експертами варіанту з трьох концептів;
🔸 Створення айдентики та правил її використання
🔸 Виготовлення зразків рекламно-сувенірної продукції.
🔸 Презентації роботи місцевому туристичному активу.

Команда Zruchno travel разом із місцевою владою та місцевим туристичним активом проведе презентацію нової туристичної айдентики Приазов’я.

Над айдентикою працювала команда Zruchno travel, експерти Асоціації Індустрії Гостинності України та Bulanov büro.
Презентацію будуть проводити Олександр Лієв — голова Асоціації Індустрії Гостинності України та Дмитро Буланов — власник Bulanov büro.

Цей проєкт став можливий завдяки проєкту USAID, який послідовно підтримує розвиток підприємства на Сході України.

Розклад презентацій нового брендбуку:

7 квітня  — Маріуполь;

8 квітня — Бердянськ;

9 квітня — Мелітополь;

10 квітня — Генічеськ та Кирилівка.

Взяти участь онлайн Ви можете на сторінці Асоціації Гостинності у Фейсбук.