Член АІГУ Дмитро Буланов створює унікальні образи для українських регіонів

Член АІГУ Дмитро Буланов створює унікальні образи для українських регіонів

Туристична влада українських регіонів з кожним роком приділяє все більше уваги питанню територіального брендингу. Значення візуальної ідентифікації – особливо для розвитку туризму – вже не викликає сумнівів. У багатьох містах і регіонах України вже працюють над створенням привабливого образу. Одні – ще тільки почали шукати свою «фішку»; інші – вже обговорюють дизайнерські проекти. Ряд міст і регіонів вже встигли «причепуритися» і тепер вигідно виділяються на загальному тлі.

Креативний директор Dmytro Bulanov creative büro, член Асоціації індустрії гостинності України Дмитро Буланов в кінці жовтня завершив роботу над новим туристичним логотипом і айдентикою Скадовського району. Це вже третій проект зі створення територіального брендингу, в розробці якого бере участь Дмитро. Так, Dmytro Bulanov creative büro спільно з Асоціацією індустрії гостинності України створили айдентику Запоріжжя.

Крім того, Буланов розробив унікальний дизайн для Національного туристичного порталу Zruchno.Travel.

Дмитро Буланов відомий також, як співавтор туристичного бренду і айдентики України «It’s all about U». Для українських регіонів і міст він немов особистий стиліст, який уважно вивчає індивідуальні особливості своєї «моделі», знаходить її «фішку» і, врешті- решт, створює унікальний, яскравий образ, що дозволяє вигідно підкреслити її переваги.

Скадовський край вже зовсім скоро продемонструє Україні свій новий образ. Концепція, запропонована дизайнерами, являє Скадовський район, як медитативний, спокійний край. Одним з основних символів, який використовується в айдентиці району – знаменитий Джарилгачський маяк.

«Була обрана концепція, центром якої є Джарилгачський маяк. Цей маяк – впізнаваний символ, як самого Скадовська, так і всього краю. Маяк має стати образом романтики, духу пригод, а також історії цього краю. У самій айдентиці ми використовували м’які, медитативні кольори, які асоціюватимуться у туристів з піском, сонячними променями, світлом західного сонця», – розповів Буланов. Дизайнер зазначив, що з зображенням маяка довго не могли визначитися – всього було шість версій візуалізації цього символу і тільки останній сподобався всім. Крім самого маяка, в айдентиці використані й інші символи – дельфін, пляжна парасолька, морські хвилі. Ці елементи є своєрідним конструктором – їх можна по- різному поєднувати і створювати нові образи.

«Також використано елемент, який ми назвали «сонячні кола». Ми придумали його, відштовхуючись від такого явища, як «післяобраз» – це, наприклад, коли подивишся на сонце, а потім відводиш погляд, а кольорові образи сонячного кола залишається перед очима. З трьох таких сонячних кіл, які ми додали в айдентику, можна зробити якусь анімацію логотипу; можна міняти розташування цих кіл», – додав Буланов. Перший заступник голови Скадовської райдержадміністрації Сергій Павленко висловив упевненість, що новий образ допоможе Скадовську бути впізнаваним в Україні і курорт залучатиме все більше туристів.

«Це не просто бренд, це повноцінна айдентика для цілого району, яку курортні міста Скадовського краю зможуть застосовувати для різних цілей. Найближчим часом ми будемо замовляти друковану промо-продукцію з використанням нового логотипу. На жаль, досі курорти нашого району були знеособлені, у нас не було впізнаваної візуалізації, що, на мій погляд, абсолютно необхідно. Тепер у нас є повноцінна айдентика, за допомогою якої ми зможемо презентувати свій туристичний потенціал», – зазначив Павленко.

А ось новий образ Запоріжжя вже встиг стати впізнаваним, а яскравий логотип міста незмінно звертає на себе увагу – айдентика для Запоріжжя була розроблена ще рік тому.

При створенні бренду враховувалася концепція розвитку туризму міста і слоган Запоріжжя. Слоган міста – «Сім шляхів до пригод», а логотип представляє собою сім ліній, які при перетині утворюють семикутну зірку. З цих же ліній складаються логотипи окремих туристичних напрямків міста і композиції для дизайну сувенірів.

Бездоганний вибір концепції і успіх реалізації проекту недавно отримали визнання на національному рівні. Проект айдентики туристичного бренду Запоріжжя переміг на всеукраїнському конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of. Церемонія нагородження переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 відбулася 24 жовтня.

«Проект був реалізований в минулому 2017 році восени. Це перший конкурс, на який ми її подали і це перша перемога на конкурсі цього кейса і нашого бюро, в цілому, яке існує всього 1 рік. Айдентика тур-бренду Запоріжжя активно використовується командою турактиву Запоріжжя як яскравий інструмент для просування тур-бренду і туристичної галузі в Запоріжжі. Цього літа, наприклад, був відкритий ТІЦ, який є офісом тур-бренду. Також за життям турбренду можна стежити на сайті zaporizhzhia.city і в соціальних мережах. Ми раді що наша айдентика живе, активно використовується і допомагає розвивати туризм міста, який багатьом українцям та іноземцям належить відкрити для себе заново або вперше», – прокоментував Буланов.

Команда Асоціації індустрії гостинності України вітає Дмитра Буланова із заслуженою перемогою! Хочемо побажати натхнення в реалізації нових проектів і підкорення нових професійних вершин!