Директор об'єднання готелів та баз відпочинку "MyKoblevo" Анастасія Погосова: разом ми зробимо Миколаївщину туристичним регіоном

Директор об'єднання готелів та баз відпочинку "MyKoblevo" Анастасія Погосова: разом ми зробимо Миколаївщину туристичним регіоном

Миколаївська область багата на цікаві місця, важливі історичні події та пам’ятки. Уже сьогодні туристів очікує близько трьохсот різних баз відпочинку на будь-який смак і гаманець. Миколаївський турактив — молоде об’єднання з великими планами на майбутнє. Про роботу активу і про своє бачення туристичного розвитку регіону розповіла директор об’єднання готелів та баз відпочинку «MyKoblevo» Анастасія Погосова на Першому українському туристичному воркшопі, який на початку квітня проходив в Асоціації індустрії гостинності України.

— Анастасія, розкажіть, будь ласка, докладніше про турактив Миколаївської області, які завдання перед собою ставите і чого вже встигли досягти?

— В першу чергу — це командна робота. Всіх нас об’єднала спільна мета. Ми дуже молода команда, але вже досягли певних результатів. Наприклад, приїхали на воркшоп і представили свій регіон. Всі туристичні продукти, які були презентовані, зробив актив повністю своїми силами. У майбутньому хотілося б, щоб туристичний актив Миколаївщини збільшувався, щоб у кожному районі були небайдужі люди, тому що тільки разом ми зробимо Миколаївщину туристичним регіоном.

— Оскільки турактив — молоде об’єднання, напевно є якісь перепони, що стоять на шляху розвитку? З якими труднощами довелося зіткнутися?

— На даний момент дуже не вистачає консолідації всіх зусиль. Потрібно підключати міністерства інфраструктури та економіки, а також вищі навчальні заклади. Адже вже зараз можна починати готувати гідів, які будуть зустрічати гостей і спілкуватися з ними різними мовами. Крім цього, потрібно щоб місцева влада зрозуміла, що туризм — не настирлива муха, а курка, яка може принести золоті яйця. Тому що зараз прямої допомоги від влади немає, але, можливо, це тому, що ми поки не лобіювали свої інтереси. Я думаю, якщо правильно подати програму розвитку туризму — влада не відмовиться нам допомогти.

— Так склалося, що на сьогоднішній день Миколаївська область асоціюється в основному з Коблевом. Як Ви вважаєте, для подальшого розвитку туризму цього достатньо чи потрібно привертати увагу чимось іншим?

— Звичайно, не тільки Коблеве варте уваги. У нас є чимало місць з багатою історією. Зокрема, колишня турецька фортеця Очаків, перше козацьке поселення в Новій Одесі та давньогрецьке поселення Ольвія. Крім цього, на території Миколаївської області знаходиться одне з найбільших підприємств «Нібулон», компанія «Лакталіс», яка виробляє продукти під торговою маркою «President», компанія «Sandora». Поки що мало хто про це знає, але ж це і є індустріальний туризм, який також потрібно розвивати.

Досить важливе значення має і подієвий туризм. Саме місто Миколаїв перебуває під заступництвом Святого Миколая. Я вважаю, що фестиваль на День Святого Миколая може стати хорошою відповіддю на різдвяні вертепи у Львові. Крім цього потрібно займатися організацією морських фестивалів, спортивних, молодіжних, фольклорних, можливо навіть проводити реконструкції якихось подій. Вже є спроби проведення деяких заходів, але я вважаю, що це все потрібно розвивати.