Молдова презентувала свої туристичні можливості українським туроператорам

Крім безпосереднього знайомства з молдовськими турпродуктами, учасники інфотуру мали офіційну зустріч з Державним агентством інвестицій Молдови та поспілкувалися зі своїми молдовськими колегами.

14 українських туроператорів взяли участь у чотириденному масштабному інформаційному турі до Молдови, який відбувся з 14 по 18 жовтня. Інфотур був організований Асоціацією Індустрії Гостинності України спільно з Національною асоціацією в’їзного туризму Молдови (ANTRIM) у партнерстві з Державним агентством інвестицій Молдови (Invest Moldova), Міжнародними авіалініями України (МАУ) та Проєктом USAID EDGE.

Учасники туру відвідали Туристичний інформаційний центр Кишинева, завітали на об’єкти сільського та зеленого туризму, де взяли участь у гастрономічних майстер-класах, здійснили подорож по Дністру на каяках, дізналися багато цікавих фактів та познайомилися з пам’ятками Кишинева під час екскурсії на туристичному тролейбусі, і, нарешті, побували на найкращих винних заводах, таких як Chateau Vartely, Purcari, Cricova, Castel MIMI.

Розвинена індустрія виноробства Молдови, сучасні методи просування та якість продукції справили на учасників туру велике враження. Підземне місто з довжиною вулиць 120 км, по яких можна пересуватися тільки на електропотязі, і Національне ено-сховище Молдови на території комбінату Cricova, вражаюче анімаційне шоу і інста-об’єкти Chateau Vartely, велика лінійка та неповторний смак напоїв заводу Purcari, а також витончена архітектура і модерновий готель замку MIMI можуть скласти конкуренцію найкращим виноробним компаніям світу, вважають учасники.

Крім того, на їх думку, Молдова має чудовий потенціал для розвитку активного, зеленого та подієвого туризму. Зокрема, унікальний продукт зі сплавом на каяках по Дністру та зупинками у зелених садибах пропонують у Вадуй-луй-Воде. Зелені садиби пропонують автентичну кухню, майстер-класи, та активний відпочинок – прогулянки на конях, велосипедах тощо. Багато садиб і винзаводів надають можливості для проведення конференцій, заходів, урочистих подій. Декілька українських туроператорів з Києва та Одеси вже давно плідно співпрацюють з місцевими колегами.

Під час зустрічі в офісі Invest Moldova представники Проєкту USAID EDGE, АІГУ і МАУ обговорили можливості розширення співробітництва у сфері промоції та просування молдавського туристичного продукту на українському ринку з виконавчим директором ANTRIM Наталією Туркану та консулом України у Республіці Молдова Сергієм Гуменюком. Сторони домовилися про створення спільного з Україною турпродукту для поширення на ринках країн Азії та обговорили можливості відкриття представництв ANTRIM у Києві та Одесі.

«На мій погляд, Україна є найбільш перспективним ринком для реалізації туристичного продукту Молдови. Близькість територіальна і ментальна, спільна історія і культура, унікальні традиції виноробства і цікава кухня, а також доступні ціни роблять цю невелику країну однією з найпривабливіших туристичних вікендів та івент дестинацій для наших співвітчизників. На жаль, українці ще дуже мало знають про те, що і де цікавого можна подивитися, дізнатися та продегустувати тут. Отже, нашою справою є сприяння та координація просування туристичних продуктів Молдови на вітчизняному ринку», — зазначив член Правління АІГУ, консультант Проєкту USAID EDGE Олександр Файнін.