За словами глави АІГУ Олександра Лієва, турактиви регіонів формували і готували представлені сьогодні турпродукти протягом останніх двох місяців.
Так, туристичний актив Житомирщини презентував столичним туроператорам вісім нових турпродуктів. Зокрема, незвичайний тур «Підготовка до участі в місії «Житомир — Mars 2020». У дводенний курс майбутнього підкорювача «Червоної планети» входить відвідування унікального Музею космонавтики ім. Корольова; скелелазіння на природному скеледромі «ДЕНИШІ» (більше 50 маршрутів) та інше. Крім того, гостям пропонують взять участь в битві марсоходів, політ на літаку, повітряній кулі, вертольоті.
В свою чергу турактив Харківської області здивував абсолютно новим підходом до презентації свого регіону. Харків був представлений, як туристичний центр європейського рівня, який може запропонувати своїм гостям не тільки історичні пам’ятки, а й сучасні розваги — наприклад, відвідування «українського Діснейленду» — парку культури і відпочинку ім. Горького.
Під час воркшопу регіони встигли по-справжньому здивувати туроператорів і турагентства як оригінальними, новими, ретельно перевіреними турами і комплексними пропозиціями, так і незвично демократичними цінами!
Команда Асоціації індустрії гостинності України продовжуватиме роботу з просування українського туристичного продукту і впевнена, що зустрічі в цьому форматі стануть регулярними!
Фото з воркшопу можна переглянути та завантажити тут:
тут №1
тут №2
Якщо Вам потрібні додаткові фото, чи зображення кращої якості, звертайтеся за телефоном +38 (066) 069-48-89 або по e-mail: spilka.aigu@gmail.com