Начальник відділу економічного розвитку Черкаської ОДА Дмитро Пивак: ми започатковуємо туристичні воркшопи між регіонами

Начальник відділу економічного розвитку Черкаської ОДА Дмитро Пивак: ми започатковуємо туристичні воркшопи між регіонами

Зовсім скоро про цікаві місця Черкащини можна буде дізнатися в один клік. Вже цієї весни з’явиться новий туристичний портал, який буде підказувати, що можна подивитись та де краще зупинитися під час мандрівки Черкаською областю. Про це та про те, як зміниться електронна мапа Черкащини найближчим часом, розповів начальник відділу економічного розвитку управління економічного розвитку Департаменту регіонального розвитку Дмитро Пивак на першому українському Туристичному Воркшопі, який 5-6 квітня проходив в Асоціації індустрії Гостинності України.

– В Черкаській області справді є дуже багато цікавих місць, про які мало хто знає. Ідея із туристичним сайтом дуже вдала, а які ще є задумки?

– Ми як орган місцевої влади зі свого боку докладаємо максимум зусиль, щоб люди більше дізнались про цікавинки Черкаської області: виробляємо поліграфічну продукцію, яку поширюємо на виставках, а також створюємо туристичний сайт, на якому буде інформація про те, де можна зупинитися, де поїсти і що у нас варто побачити. В кінці квітня плануємо його запустити. Крім того, в нас вже є домовленість із компанією Google Україна про співпрацю щодо Черкаської області. По-перше – це нанесення на мапу Google тих об’єктів, які є найцікавішими в нашому регіоні. Взагалі, у зв’язку з тими подіями, які відбуваються зараз, нам треба орієнтуватися на внутрішній туризм. Ми вже домовилися зробити дні Черкащини в Чернігові та розповісти там про об’єкти і продукти, які є в нас. А потім навпаки – розповісти черкащанам про цікавинки, які є в Чернігові. Тобто зробити такі воркшопи між регіонами.

– Плани чудові, а чи є щось, чого бракує для розвитку туризму? Можливо, є якісь питання, які б хотілося донести до влади?

– Ще не всі райони в Черкаській області співпрацюють. У нас є туристичний рух Чигиринщини – це командне об’єднання турактиву та бізнесу, і вони допомагають одне одному. Наприклад, є тематичне село «Головківка», де представлено картопляні розваги, для тих, хто там відпочиває. Наприклад, туристи створюють чіпси чи солодощі із картоплі. Господарі садиб також рекламують інше тематичне село – «Грушівку», де з груші роблять цікаві продукти. В інших районах, наприклад, у Звенигородці або Жашкові, таких об’єднань поки що немає і це треба виправляти.

Стосовно влади питань є дуже багато, але до кожного треба підходити комплексно. Наприклад, до проблем з дорожньою інфраструктурою треба підходити з боку соціального бізнесу. Якщо біля зеленої садиби є якесь підприємство, треба почати проводити там екскурсії, і коли люди вже почнуть приїжджати, тоді треба звертатись до влади з проханням відремонтувати погану дорогу. В нас вже є такий досвід, ми вже так працюємо. Держава не все може перекрити, треба шукати ті шляхи, які можуть перекрити влада, бізнес і громадськість.

– Якщо турактив Черкащини вже веде досить активну роботу, що Ви можете сказати щодо туристичного потоку в 2017 році? Чи очікується збільшення туристів порівняно з тогорічними цифрами?

– На жаль, статистика зараз вираховується лише по закладах музеїв та державних заповідників, тому цифри дуже неправдиві. Але навіть дивлячись лише на них, ми бачимо, що у 2015 році в нас було 710 тисяч туристів за рік, а у 2016 році ця цифра зросла до 840 тисяч. Тенденція йде до того, що турпотік збільшується. Ми налаштовані на те, що він буде збільшуватись і надалі, і для цього робимо все можливе. В нас планується проведення багатьох фестивалів. Органи влади до цього теж долучились, і за кошти обласної ради було придбано сценічне обладнання, яке під класні фестивалі буде надаватись на пільгових умовах. Тож запрошуємо всіх на Черкащину!