В Мелітополі презентували айдентику Приазов’я!

Окрім презентації нової айдентики, на заході обговорили роль Мелітопольського регіону в Приазовській туристичній дестинації.

На зустрічі взяли участь заступник міського голови Мелітополя, керівництво Агенції Регіонального розвитку Мелітополя, представники з місцевих ЗМІ та місцевих ОТГ.

«Майже рік ми проводили дослідження стану та перспектив розвитку індустрії гостинності Приазов’я. До Приазов’я як до туристичної дестинації належить територія Україні у 30 км зоні від Азовського моря та його лиманів і заток. А саме, місто Маріуполь та Маріупольський район, місто Бердянськ, місто Приморськ, Мелітопольський район та місто Мелітополь, Кирилівка та Генічеська ОТГ. Вся дестинації приймає в рік не менше 3 мільйонів туристів, які привозять до Приазов’я 17 мільярдів гривень. Більшість цих грошей задовільняються товарами та продуктами, що виготовлені не в Приазов‘ї.

Мелітопольщина може бути основним регіоном в забезпеченні виробництва товарів та продуктів, що споживає туристичний потік. Це стосується як аграрно-продовольчих груп, так і інших побутових товарів, що споживають люди у подорожі» — підкреслив голова Асоціації Гостинності Олександр Лієв.

Учасники заходу обговорили перспективні виробництва, що можуть бути розміщенні у Мелітополі та Мелітопольському районі та є інвестиційно-привабливими. Так, серед привабливих напрямків означили виробництво столової та мінеральної води, виробництво соків, пива та іншої бакалеї, виробництво білизни, яку споживає готельний бізнес та інше.

Агенція Регіонального розвитку Мелітополя зацікавилася організацією та проведенням регулярної виставки місцевих виробників, фермерів та підприємців, що виробляють товари та продукти, які можуть бути застосовані в індустрії гостинності.

Під час презентації, член правління Асоціації Гостинності та креативний директор Bulanov büro Дмитро Буланов підкреслив: «Туристичний бренд Приазов‘я отримав своє пакування та ідентифікацію. Окремі курорти Приазов’я вже давно існували як самодостатні дестинації, а тепер об’єднуються у загальні бренди».

Нагадаємо, що 8 квітня вже презентували брендинг в Бердянську і 7 квітня у Маріуполі. Запис цих трансляцій можна передивитися на сторінці Асоціації Гостинності у Фейсбуці.