Перший туристичний форум Приазов’я зібрав понад 200 учасників

Уже в найближчі роки Приазов’я має всі шанси стати центром туризму в Україні та залучати мільйони людей, як головна українська оздоровниця.

Понад 200 учасників – представників влади, турбізнесу і громадськості – зібрав перший туристичний форум Приазов’я, який пройшов на платформі Zoom. Як повідомляється на сторінці проекту USAID «Економічна підтримка Східної України» в соціальній мережі Facebook, в рамках форуму учасники поділилися амбітними проектами у сфері туризму на 2021 рік, а також обговорили спільні плани щодо розвитку галузі в регіоні.

«Наше завдання – створити з місць-“магнітів” повноцінні туристичні продукти. У Маріуполі вже працюють над екскурсіями для дипломатів, морськими екскурсіями. Це все розвиватиме громади. Нам важливо, щоб туризм був не сезонним заробітком, а системною діяльністю у житті громади», – зазначила голова Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів.

Представники міст Приазов’я розповіли про те, чим планують залучати туристів в наступному сезоні. Так мер Бердянська Валерій Баранов зазначив, що в цей час місто працює над розробкою сучасного розважального парку – з тематичними майданчиками для аудиторії різного віку, лікувальними процедурами, фотозоні. Гроші на цей проект планують залучати з державного бюджету, донорів і приватних інвесторів.

У свою чергу, консультант проекту USAID, член правління Асоціації індустрії гостинності України Ганна Романова представила ряд рекомендацій для залучення туристів в регіон.

«Цьогоріч через епідемію і закриті кордони більше українців приїхало до Приазов’я. Люди почали відкривати для себе дивовижні місця. За аналітикою по запитах у Google – в лідерах Рожеве озеро у Генічеську, аквапарк у Кирилівці. Наша головна задача – розширити сезон. Нам треба зламати стереотип про дешевий літній відпочинок на Азовському узбережжі. Люди мало знають про культурні місця та продукти краю – багаті колекції у музеях, кухню представників етнічних меншин. Серед порад – створити туристичний кластер, залучати блогерів, влаштовувати усім зацікавленим промоцію регіону», – порадила Романова.

На форумі озвучили та ряд проблемних питань, які стоять на сьогодні перед туристичними активами Приазов’я.

«Cеред проблем – короткий сезон, слабка кооперація, відсутність партнерства, стратегії маркетингу. Це можна і потрібно змінювати. Міста та курортні селища Приазов’я мають не конкурувати, а співпрацювати, об’єднуватися задля кооперації. Бізнес не керує потоками туристів, а обслуговує тих, хто вже приїхав. Хоча у Приазов’я є усе необхідне, аби стати оздоровницею для мільйонів людей, які мають хронічні хвороби або перехворіли на COVID-19 і потребують реабілітації», – сказав експерт з розвитку туризму проекту USAID, глава АІГУ Олександр Лієв.