Представник USAID заявив про підтримку партнерства ANTRIM та АІГУ

"USAID з гордістю підтримує партнерство, встановлене між Національною асоціацією в'їзного туризму Молдови (ANTRIM) та Асоціацією Гостинності України, офіційно закріплене в Меморандумі про взаєморозуміння на початку поточного року" - заявив Майкл Джонс.

На форумі, представник USAID Moldova Майкл Джонс (Michael Jones) зазначив, що для відновлення зростання, у сфері туризму потрібно змінити ринкові стратегії та перейняти глобальні тенденції, які орієнтовані на цифровізацію, стійкість і розвиток регіонального туризму:

«Пандемія COVID-19 значно вплинула на світову туріндустрію, привівши до втрат в загальносвітовому доході, який перевищив у 2020 році 1,3 трильйона доларів США. Відновлення після пандемії COVID-19 буде повільним, у 2021-2022 роках очікується спад в економіці. Висловлюємо наше співчуття тим з вас, хто несе цей економічний і соціальний тягар. Щоб відновити зростання, туристичним компаніям і напрямками доведеться змінити ринкові стратегії та перейняти глобальні тенденції, орієнтовані на цифровізацію, стійкість і розвиток регіонального туризму. У Молдові USAID підтримує ці інновації та трансформацію ринку в партнерстві з Урядом і приватним сектором. Ми підтримуємо місцеві туристичні компанії в розширенні їх онлайн-присутності, оновленні Інтернет-сайтів і впровадженні систем бронювання та оплати в режимі реального часу.
Національний туристичний портал Moldova.travel, підтримуваний USAID, побудований на інтерактивному цифровому досвіді з віртуальними екскурсіями по монастирях, виноробнях і іншим великим туристичним об’єктам. У розпал пандемії Молдова провела яскраві цифрові кампанії по туризму та винам Молдови, такі як «Rediscover Moldova», «Let’s Go» і «LetMeWalk Moldova», які охопили понад 5 мільйонів потенційних мандрівників з країни, діаспори та регіону» — зауважує представник USAID.

Майкл Джонс відмітив, що регіональне співробітництво є потужним двигуном сталого та інклюзивного відновлення туристичної галузі:

«У міру того, як ми розмірковуємо про вплив пандемії, стає ясно, що регіональне співробітництво є потужним двигуном сталого та інклюзивного відновлення туристичної галузі. Попри обмеження у зв’язку з COVID-19, у 2020 році Україна прийняла 3,4 мільйона іноземних гостей, більшість з яких прибули з сусідніх країн через сухопутні кордони. Близько третини туристів були з Молдови (933 000), за нею йдуть Білорусь (463 500), Польща (272 000) і Румунія (229 000). Ми знаємо, що українські туристи — часті гості молдавських виноробів. Необхідно розвивати цей регіональний бізнес, щоб допомогти прискорити відновлення економіки. Завдяки нашим спільним зусиллям, учасники туристичної галузі можуть перебудувати новий шлях розвитку регіонального туризму. USAID продовжить підтримувати розвиток туристичної галузі та закликає всіх застосовувати стійкі методи та заходи безпеки для її перезапуску» — підкреслює представник USAID Молдови Майкл Джонс.

Також, у промові представник USAID заявив про підтримку партнерства ANTRIM та АІГУ.

«USAID з гордістю підтримує партнерство, встановлене між Національною асоціацією в’їзного туризму Молдови (ANTRIM) та Асоціацією Індустрії Гостинності України, офіційно закріплене в Меморандумі про взаєморозуміння на початку поточного року. Це партнерство об’єднує туристичні галузі Молдови та України в прагненні сформулювати регіональну відповідь на безпрецедентний виклик пандемії COVID-19. Ми вітаємо цю регіональну ініціативу з обміну досвідом та ресурсами для розробки загальних туристичних маршрутів і підвищення пристосовності індустрії туризму. За підтримки USAID, у квітні обидві асоціації проведуть 5-денний семінар для молдавських туроператорів по розробці нових туристичних продуктів для українських мандрівників».

Окрім цього, форум привітала генеральний секретар Міністерства Економіки та Інфраструктури Молдови Лілія Палій. Вона заявила про повну підтримку спільних заходів Асоціації ANTRIM та АІГУ в розвитку двосторонніх туристичних потоків між Україною та Молдовою. Привітальне слово представниці уряду Молдови можна переглянути у відео.

Глава Асоціації Індустрії Гостинності України Олександр Лієв зазначив, що з кризи вдалося витягти важливі уроки, а в нових умовах компанії та органи влади повинні вивчити потенціал регіонального співробітництва, щоб стимулювати взаємне залучення туристів в трьох країнах, а також просувати спільні маршрути.

«За підтримки USAID у квітні цього року ми проведемо в Кишиневі навчання по створенню туристичних продуктів для України, після чого представимо їх в Києві. Потім аналогічний захід проведемо на Україні — по турпродуктах для Молдови. Сподіваємося, що політичні перипетії зійдуть нанівець, і аналогічну співпрацю ми встановимо і з білоруськими компаніями. Крім того, ми пропонуємо розробити комбіновані тури по маршруту Молдова-Україна-Білорусь, щоб залучити платоспроможних туристів з країн далекого зарубіжжя — Канади, США, Японії, Китаю та інших країн», — розповів Олександр Лієв.