Стратегія залучення інвестицій в індустрію гостинності Маріупольської територіальної громади — це стратегія, метою якої є залучення нових інвестицій у заклади розміщення, харчування, парки розваг, музеї, виставкові та конференц-центри, галереї, туристичний транспорт Маріупольської територіальної громади. Даний документ окреслює ключові завдання місцевої влади,
бізнесу та громадськості, спрямовані на покращення умов життя мешканців міста через поліпшення бізнес- та інвестиційного клімату індустрії гостинності, її економічної та туристичної привабливості, покращення системи послуг індустрії гостинності.
До складу Маріупольської територіальної громади входить місто Маріуполь, селище міського типу Старий Крим та 9 сіл: Агробаза, Бердянське, Покровське, Приазовське, Приміське, Рибацьке, Червоне, Шевченко, Широка Балка.
Очікуваними результатами від втілення Стратегії повинні стати:
- Свідоме управління туристичним потоком та збільшення річної кількості туристів, що відвідують Маріуполь
- Збільшення доходів та кількості робочих місць в індустрії гостинності Маріуполя
- Збільшення надходжень до місцевого бюджету
- Підвищення туристичної, підприємницької, інвестиційної та культурної привабливості Маріуполя через формування позитивного бренду та його поширення серед інвесторів і туристів
- Підвищення рівня комфортності середовища міста та якості надання послуг у туристичній сфері
Розробники стратегії:
Олександр Лієв, консультант Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України», експерт з розвитку туристичних дестинацій, кандидат наук з держуправління, МВА, Голова Асоціації Індустрії Гостинності України.
Тетяна Тимошенко, консультант Проєкту USAID ERA, кандидат наук з держуправління, Президента Ради Всеукраїнської федерації роботодавців у сфері туризму, експерт з питань розвитку громад і територій.
«На замовлення та за ініціативою
Проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» ми з Тетяною Тимошенко розробили Стратегію залучення інвестицій в туристичну галузь індустрії гостинності Маріуполя! Цей документ створений задля того, щоб їм користувалася не тільки місцева влада, але і місцева громада і туристичний актив. В ньому розказано, що потрібно робити задля залучення інвестицій в індустрію гостинності Маріупольської ОТГ» — підкреслив Олександр Лієв під час презентації.