Асоціація Гостинності в партнерстві з Центральною Спілкою українців в Німеччині провела Перший Міжнародний Українсько-Німецький Форум

Спікерами проєкту запрошені представники державних інституцій, вищих навчальних закладів та туристичного бізнесу України та Німеччини.  

Це захід, метою якого є формування партнерства заради стійкого розвитку навколо створення культурно-мистецьких туристичних продуктів «Україна-Німеччина», що сприятиме досягненню порозуміння та миру на рівні широких аудиторій обох країн.

Спікерами проєкту запрошені представники державних інституцій, вищих навчальних закладів та туристичного бізнесу України та Німеччини.

Тематика Форуму передбачає:

– дослідження німецької культурної спадщини в Україні;

– огляд нових туристичних маршрутів в Україні для німецькомовних туристів;

– основні тенденції німецького туризму в умовах пандемії;

– нові напрямки українсько-німецької співпраці у сфері туризму.

Модератором проєкту є голова Асоціації індустрії гостинності України, експерт туристичної галузі Олександр Лієв.

Форум організовано Асоціацією Гостинності в партнерстві з Центральною Спілкою Українців в Німеччині за підтримки Українського культурного фонду.

Під час заходу, член правління АІГУ Анна Романова наголосила на важливості підписання розширеного меморандуму між Асоціацією Гостинності та Центральною Спілкою українців в Німеччині.

«Серед завдань Меморандуму розробка рекомендацій щодо активізації українсько-німецького культурного туризму; популяризація українських і німецьких туристичних ресурсів в обох країнах; надання сторонами одна одній інформацію, необхідну для цієї діяльності. Я вважаю, що підписання цього меморандуму стане великим кроком у розвитку культурної дипломатії між двома країнами», – зазначила Анна Романова.

Вона також закликала всіх представників індустрії гостинності України і Німеччини приєднатися до підписання меморандуму.

Генеральний консул України в Гамбурзі Ірина Тибінка, що також взяла участь у форумі, зазначила, що потенціал для зростання німецького туристичного потоку в Україну дуже великий, проте для того, щоб його розкрити, Україні доведеться виконати чималу роботу.

«Для того, щоб залучити українського туриста, в першу чергу, країна повинна бути відкритою і доступною. Коли громадяни Німеччини як держави-члена ЄС отримали можливість безвізового в’їзду в Україну в 2005 році, це відразу вплинуло на зростання кількості туристів. На жаль, світова пандемія СOVID-19 нівелювала поняття туристичної досяжності. І зараз ми повинні працювати над відновленням і подальшим розширенням сполучення між нашими країнами. По-друге, необхідний системний підхід у формі потужних промо-кампаній в німецькому інформаційному просторі, спрямованих на популяризацію України та її туристичних переваг. Зараз в силу різних об’єктивних обставин українці краще інформовані про Німеччину, ніж німці про Україну. І це необхідно змінити», – заявила Тибінка.

Відеозапис Форуму: