Співробітники готелю "Україна" вдосконалюються разом з АІГУ

Співробітники готелю "Україна" вдосконалюються разом з АІГУ

18-19 січня в готелі «Україна» відбувся тренінг «Ідеальний офіціант або продажі в ресторані за допомогою пропозицій» для ресторанної служби готелю від Асоціації індустрії гостинності України.

Протягом двох днів фахівці АІГУ допомагали команді найбільшого столичного готелю удосконалювати свої навички в ресторанній справі. В рамках тренінгу співробітники ресторанної служби отримали можливість оволодіти новими техніками та прийомами для виявлення потреб клієнта і навчитися підбирати відповідне меню. Крім того, фахівці АІГУ запропонували співробітникам «України» нові прийоми ефективних продажів з використанням ненав’язливих пропозицій і техніки «смачних продажів».

Тренінг «Ідеальний офіціант або продажі в ресторані за допомогою пропозицій» дуже насичений і включає наступні інформаційно-практичні блоки:
— визначення, хто є гостем і які його потреби;
— потреби гостей і їх класифікація;
— техніки виявлення потреб: стимулюючі питання і активне слухання;
— правила зустрічі гостей;
— «смачні продажі»;
— знання меню і класифікація страв і напоїв з нього, відповідно до потреб гостя.

Ці блоки, в свою чергу, включали різні методи подання інформації: мікро-лекції, практикуми, групові дискусії та інше.

Сьогодні Асоціація індустрії гостинності України може сміливо рекомендувати ресторан готелю «Україна», оскільки упевнена в високому рівні професіоналізму співробітників. Ми раді, що команда «України» налаштована на розвиток – приємно бачити щире бажання вдосконалюватися!