Понад сто нових туристичних продуктів для українських туристів Херсонської, Миколаївської, Черкаської та Чернігівської областей буде презентовано на першому туристичному воркшопі 2017 року, який розпочався сьогодні в Асоціації індустрії гостинності України.
Воркшоп відкрила Херсонщина: якісно новий туристичний продукт, яким цьогоріч регіон дивуватиме своїх гостей, викликав жвавий інтерес у туроператорів і представників турагентств, які сьогодні відвідали захід Асоціації індустрії гостинності України.
«Ми починаємо наш Туристичний Воркшоп із Херсонщини. Ми вперше проводимо такий захід у Києві, і, наскільки я знаю (а я непогано розбираюся в туристичній галузі), такого заходу ще не було в нашій країні. Ми неспроста починаємо з Херсонщини: цей регіон готовий краще за інших – він задає планку. Херсонщина до такої ролі готова, і ми з вами зараз в цьому переконаємося», — сказав Голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв на відкритті першого Туристичного Воркшопу.
Херсонщина представила великий перелік нових туристичних продуктів. У тому числі, захопливі подорожі на унікальний безлюдний острів Джа, Кінбурнську косу, кайтінг, яхтинг, байдарки, подорожі пустелею, селфі біля водоспадів, birdwatching на незайманих заповідних територіях, гастротури «зі смаком Таврії», атмосферні екскурсії «Херсон де Масон» і багато іншого.
Нагадаємо, Туристичний Воркшоп Асоціації індустрії гостинності України відбуватиметься протягом трьох днів. За цей час свій продукт продемонструють Херсонська, Миколаївська, Чернігівська та Черкаська області. Відповідно до програми, щодня з 10:00 до 13:00 турактив проводитиме презентації свого продукту, а з 13:00 до 16:00 триватиме «робота за столами», тобто обговорення деталей співпраці та укладання договорів.