Під час презентації голова Асоціації Гостинності Олександр Лієв зауважив:
«На сьогодні Кирилівка має щорічне гарантоване завантаження 80 діб, яке цілком можливо збільшити до 130 діб вже з поточного року. Це дасть можливість бізнесу не тільки виживати, а й розвиватися. Але для цього потрібно змінити свою статичну позицію і почати створювати клієнтоорієнтовані продукти та впливати на формування туристичних потоків».
Також, Олександр Лієв на заході анонсував презентацію дорожньої карти розвитку туризму в Приазов’ї, що відбудеться в травні цього року. Дорожня карта буде містити, в тому числі й рекомендації для Кирилівки.
Запис онлайн-трансляції заходу Ви можете передивитися на сторінці Асоціації Гостинності у Фейсбуці.