У найближчі два роки Україна може прийняти сто тисяч туристів із КНР

Поїздка групи туроператорів АІГУ до Китаю була дуже успішною: український туристичний продукт, презентований у Китаї, викликав інтерес великих туроператорів КНР.

«Найважливішим було те, що наші туроператори як злагоджена команда представляли український турпродукт. При цьому вони не конкурували одне з одним, а домагалися, щоб сам український турпродукт був конкурентоспроможним серед інших пропозицій, представлених на туристичному ринку Китаю», – зазначив голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв, який очолив українську делегацію в КНР.

Він наголосив на тому, що Україна розглядає і сусідні країни як партнерів, а не як конкурентів, формуючи з ними спільний туристичний продукт. «Добре пророблений туристичний продукт України ми пропонуємо гостям з КНР у пакеті з іншими країнами Східної Європи. Так, туроператорів зацікавила пропозиція “Україна + Грузія + Азербайджан + Вірменія», дуже конкурентоспроможним на ринку Китаю буде продукт «Україна + Латвія + Литва + Естонія». Крім того, великий інтерес викликали ідеї формування спільного турпродукту України з Польщею, України з Чехією, а також із Білоруссю і Молдовою «, – уточнив голова АІГУ. Лієв також додав, що китайський ринок виїзного туризму щороку зростає на 7-10%, і спрогнозував, що в найближчі два роки Україна зможе прийняти близько 100 тисяч туристів з КНР.

Делегація туроператорів України – членів Асоціації індустрії гостинності України перебувала з візитом у Китайській Народній Республіці. До складу делегації, яка просувала туристичний продукт на ринку Китаю, також увійшли заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков, голова Комітету Верховної Ради України з питань розвитку туризму, курортів і рекреації Анна Романова та керівник управління туризму Київської міської державної адміністрації Антон Тараненко.

Під час візиту української делегації у КНР відбулася зустріч з керівництвом компанії Ctrip (сервіс бронювання і планування подорожей по всьому світу, що охоплює найбільшу аудиторію в Китаї), зустріч з керівниками Китайської Національної Туристичної Адміністрації, прес-конференція для профільних ЗМІ, а також воркшоп українських і китайських туроператорів для всебічного представлення України як туристичної дестинації на китайському ринку.

Так, на зустрічі з українською делегацією керівники Китайської Національної Туристичної Адміністрації повідомили про те, що в 2016 році 122 мільйони китайських туристів побувало в зарубіжних туристичних поїздках. Це на 13% більше, ніж за попередній рік. Підраховано, що на туристичні поїздки китайці витрачають близько $109 млрд на рік.

Народний депутат України і член правління Асоціації гостинності Анна Романова зазначила, що Україну щорічно відвідують 20 тисяч громадян Китаю. На думку Романової, на першому етапі співробітництва України з Китаєм необхідно домогтися збільшення турпотоку до 160 тис. китайських туристів щороку. Також Анна поінформувала про значну лібералізацію візового режиму України для громадян Китаю, а саме про зниження вартості віз і можливість оформляти їх безпосередньо в аеропортах України.

Наразі Асоціація індустрії гостинності України вже готує програму для групи туроператорів з Китаю, яка приїде з ознайомчим туром до України вже за місяць.

Китайські туроператори побачать шість міст України: Одесу, Львів, Рівне, Клевань, Житомир та Київ. Протягом туру делегація відвідає місця, які було визначені як найцікавіші для китайського туриста в ході форуму туроператорів «Україна – Китай», що відбувся 14 квітня в туристичному бізнес-просторі Zruchno.Travel.

Крім того, українська делегація обговорила з представником Китайської Національної Туристичної Адміністрації паном Фен Літао можливість провести у вересні-жовтні 2017 року інфотур до України для журналістів і туроператорів з Китаю.