Учасники першого українського Туристичного Воркшопу: туризм в Україні неминучий!

Учасники першого українського Туристичного Воркшопу: туризм в Україні неминучий!

Понад 50 представників з різних регіонів країни, близько 50 туроператорів і представників туристичних агентств Києва та Київської області взяли участь у першому українському Туристичному Воркшопі Асоціації Гостинності, який відбувся у туристичному бізнес-просторі “Zruchno.travel”.

Туристичним активам кожного регіону-учасника, які складалися з представників бізнесу, влади та громадських активістів, було запропоновано індивідуальні програми робочих зустрічей з представниками профільних міністерств, ЗМІ та презентацій туристичних продуктів курортного сезону – 2017 туроператорам та турагенціям Київщини.

Для укладання взаємовигідних угод туристичні оператори, готельєри, оздоровниці, екскурсійні бюро та представники місцевої влади Миколаївської, Херсонської, Чернігівської та Черкаської областей презентували десятки нових, зручних та вигідних туристичних продуктів туроператорам та турагенціям Київщини для індивідуальних та корпоративних клієнтів: автомобільні, морські, річкові та пішохідні мандрівки дивовижними просторами українських регіонів не залишили байдужими представників туристичної індустрії.

З метою вирішення актуальних для розвитку туристичних дестинацій питань представники туристичних активів провели робочі зустрічі з директором Департаменту науково-освітнього забезпечення та розвитку підприємництва на селі Міністерства аграрної політики та продовольства України, начальником управління туризму Київської міської державної адміністрації, заступником міського голови м. Києва, заступником начальника Департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення “Укрзалізниці” та народними депутатами України.

«Кожна область повинна знайти свою нішу на внутрішньому туристичному ринку – розвивати унікальні продукти. Ринок великий, і, відпускаючи туристів з України, ми втрачаємо можливості для економічного зростання нашої держави», – зауважила під час однієї із зустрічей голова підкомітету з питань туризму, курортів та рекреаційної діяльності ВРУ Анна Романова.

Для популяризації та просування своїх туристичних продуктів на ринку представники туристичного активу Чернігівщини, Херсонщини, Черкащини та Миколаївщини провели прес-конференції, взяли участь в ефірах та дали інтерв’ю в таких засобах масової інформації: канал “Культура”, телеканал “UA:Перший”, телеканал “UA.TV”, Delo.ua, газета “Голос України”, газета “День”, українське аналітичне інтернет-видання “Главред”, журнал “Фокус”, журнал “Мандри”, газета “Kyiv Post”, онлайн-видання “Кримські новини”, журнал “International Tourism Magazine”, Громадське радіо, “Радіо-Ера”, радіокомпанія “Промінь”, КДТРК, радіокомпанія “Голос Столиці”, інформаційна агенція “Arena.press”, інформаційна агенція “Укрінформ”, часопис “Політика.Право.Життя”.

Кожен учасник Туристичного Воркшопу отримав контакти туроператорів та турагенцій Київщини, які взяли участь у заході, та інформацію про туристичні продукти та їх контактних осіб, а також посилання для перегляду фото.

«Асоціація індустрії гостинності України займається розвитком внутрішнього туризму, і ми переконані, що Україна має величезний потенціал в цьому напрямку: статистичні звіти засвідчують, що подорожі українців регіонами своєї країни – це однозначний тренд. Важливо розуміти, що розвиток внутрішнього туризму сьогодні як ніколи є на часі, адже внутрішній туризм – це не тільки каталізатор розвитку економіки, створення нових робочих місць, формування ринку збуту товарів вітчизняного виробництва, а й інструмент об’єднання народу та зміцнення нації. Одним із факторів, що зробив можливою трагедію 2014 року, коли Росія анексувала Крим, була відсутність прямого діалогу між мешканцями Криму та інших регіонів України. Більше половини кримчан ніколи не виїздили за межі півострова, тому їх можна було налякати байками про «бандерівців». Але така ситуація склалася не тільки в Криму: деякі українці досі рідко виїжджають за межі своїх регіонів. Цю ситуацію можна і треба змінювати! Кожному українському регіону є що запропонувати туристам, тож ми плануємо регулярно проводити Туристичні Воркшопи для підвищення конкурентоспроможності внутрішніх туристичних продуктів та сприяння розвитку туристичного ринку України», – сказав голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв.