– Море цілющого повітря – це результат мозкового штурму нашої команди. Оскільки масові відвідування припадають на липень-серпень, то головне завдання – це збільшити сезон і завантажити його рівномірно. До концепції Моря цілющого повітря ми підійшли плавно. Подумали про те, що маємо такого, на що не потрібно витрачати гроші. Насправді воно було завжди: курорт Скадовськ починався як легенева лікарня, у нас справді інше повітря. Воно буквально лікує. Тому концепцію Моря цілющого повітря ми хочемо доповнити візуалізацією. Я припускаю, що це може стати дуже добрим брендом.
– Це один з продуктів, яким може похвалитися турактив Херсонської області. А які ще завдання ви перед собою ставите?
– Ми вирішуємо, який вигляд матиме Скадовський район у найближчі десять років. Крім посадових осіб у складі активу є і представники бізнесу. Надалі ми хочемо перетворити турактив на громадську організацію та надати йому конкретних функцій. Одне з головних завдань – розширити межі сезону. Саме тому на сьогоднішньому воркшопі ми презентували такі тури, які пропонуємо на травень і вересень. До речі, за створення туристичного активу я окремо хотів би подякувати Асоціації гостинності, з якою ми познайомилися на тренінгу в Голій Пристані. Асоціація гостинності – це без перебільшення щасливий випадок для нас. Завдяки їй ми почали співпрацювати з компанією «Київстар», що дозволило відстежити туристичний потік. Тепер ми чітко розуміємо, куди рухатися, як іти і що робити поетапно. Це те, на що ми чекали і чого дуже давно потребували.
– Скадовськ позиціонує себе як оздоровчий курорт, а крім цього є чим дивувати туристів?
– Скадовськ – це історично курортна місцевість і єдиний в області населений пункт зі справді міською інфраструктурою. Маємо в планах реалізувати великий інвестиційний проект «Морські ворота». Це буде сучасний готельний комплекс, і він стане тим орієнтиром, який підтягуватиме під свій рівень інших. Крім того, у нас є унікальний фестиваль дитячих джазових колективів «Джаз над морем». Діти грають джаз так круто, що можуть дати фору деяким дорослим. Мені здається, що таку добру потужну базу можна і треба пропонувати широкій аудиторії. Завдяки Олександру Лієву в нас вже є контакти і пропозиції. Поки вони не сформувалися в пакет, але є воля і бажання, тому вони мають покласти початок.